Beoordelingen van Thoms Grillhuys Kampen

Recente recensies

4.0
Annet
8 juni 2024
Laura
5 juni 2024

Goedendag, De spareribs waren in orde. De spies was niet medium maar doorbakken. De friet was matig tov de andere keren dat ik besteld had. Het was taai en veel harde stukjes. American cookie was half gesmolten en helemaal gruis. Jammer.

Erna
1 juni 2024

Heerlijk eten en netjes bezorgd op het aangegeven tijdstip. Ivm de verjaardag van mijn zoon, hadden ze er een leuke kaart voor hem bij gedaan. Super leuk en attent!

Colinda
27 mei 2024

Elke keer weer een ander hoeveelheid vlees. Wordt steeds minder nu maar 1 Sparerib vorige keer 2 nu wel een volle spies biefstuk vorige keer maar 3 stukjes op de spies. ?????

HS
26 mei 2024

Zoals altijd goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jack
23 mei 2024

Vlees was goed, patat/friet slap. Had wel iets warmer gemogen.

Eshuis
20 mei 2024

Helaas was de levertijd wel erg lang. We hebben bijna 2 uur gewacht voor we het kregen.

Stephanie
20 mei 2024

Bijgerecht was heerlijk. De spareribs waren helaas droog, geen zoete smaak en zwarte, harde stukjes. Zonde van het geld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
18 mei 2024
Mulder
13 mei 2024
BG van Diermen
10 mei 2024

De hamburgers en patat waren lauw warm

Herman Wessels
8 mei 2024

Heb kwalitatief wel beter gehad frites en Hamburger matige kwaliteit

Anon
30 april 2024

Eten was prima, gerecht was aangepast zoals ik vroeg. De friet van ander gerecht waren ze vergeten(vond dit persoonlijknog geen probleem). De bezorger zat weinig vriendelijkheid in en motivatie was ver te zoeken

Jo
30 april 2024

Kwaliteit was heel goed vonden het alleen erg weinig hadden spareribs (deze was genoeg) mix grill ( heel lekker maar weinig vlees voor het geld)en extra patat maar kreeg over alles 1 zakje patat

Jan-Geert
26 april 2024

Nu drie keer verschillende gerechten laten bezorgen en drie keer heerlijk gegeten. Nadat we het in de magnetron hebben moeten opwarmen. Alle drie keren lauw geleverd. Best jammer, want het is zooow lekker!

Piet
20 april 2024
Calvin
5 april 2024
Celine
25 maart 2024
Erik
24 maart 2024

Wij bestelden diverse pasta's: Mooi op tijd bezorgd en heerlijk gegeten.

Jacco Oostbeek
19 maart 2024

Goed eten

Ilona
16 maart 2024

Waren een weekendje in Kampen. Bezorging duurde veel langer dan aangegeven. Bezorger verontschuldigde zich meermaals. Eten was heerlijk! Jammer dat we niet in de buurt wonen!

Hester
16 maart 2024
Annet
16 maart 2024
Gerlinde
16 maart 2024

Heerlijk gegeten. Snelle en vriendelijke bezorger

Chris
15 maart 2024

Bestel hier regelmatig op de vrijdag avond. Zoals altijd is de beefburger (met jalapeno) overheerlijk!

Henk
9 maart 2024
Lydia
9 maart 2024

Het eten was perfect, wel het eten voor een bouwvakker zoveel!

Heleen
6 maart 2024

Spareribs, frietjes en salade het was allemaal heerlijk!

Roxana Wieringa
2 maart 2024

Gisteren heb ik bij jullie een burger met patat besteld. Ik had aangegeven om de bezorging om 19:30 te laten afleveren. Ik ging er dus ook vanuit dat de bestelling er rond 19:30 zou zijn, want de bestelling had ik ook pas om 18:50 geplaatst. Ik dacht dat ik in de tussentijd nog tijd had om andere dingen te doen, voor mijn eten er zou zijn. Ik ging dus nog even douchen, maar toen belde de bezorger al om 19:00 aan en had het eten al bij zich. Hierdoor kon ik niet meteen mijn eten opeten, want ik moest weer terug onder de douche springen om gehaast mijn douchebeurt af te maken en me snel aan te kleden. Toen ik hier mee klaar was, kon ik beginnen aan mijn eten. Dit was ongeveer om 19:10 uur. Je raad het al wel. Het eten was helemaal afgekoeld (ik denk ook dat het al niet heel warm bij mij was aangekomen) en het eten smaakte daardoor totaal niet. De burger was koud en enorm klef en de patat was koud en niet knapperig meer. Ik heb het na een paar happen helaas weg gegooid, want het was echt

Erwin
2 maart 2024

Woon op nog geen 5min van ze af maar toch waren dit keer mijn spareribs lauw/koud helaas.

Henriette
29 februari 2024

Weinig vlees voor veel geld. Lam smaakte niet naar lam. Dit was nog 1 x dat we wilden proberen, maar in het begin kreeg meer vlees, je kon het niet op in 1x. Maar nu is het al een paar keer dat je zo weinig krijgt. Niet voor herhaling vatbaar

mekking
26 februari 2024

we waren tevreden over de kwaliteit en smaak van onze bestelling hoeveelheid patat was ook prima eerder teveel dan te weinig de bezorging was ook netjes 2 min eerder dan gevraagd was

Koning
24 februari 2024

Beetje jammer dat de aardappel partjes slap waren en het eten koud. Het zakje waar de aardappels in zaten was helemaal nat van de condens.

Erik
22 februari 2024

Eten was goed qua smaak, alleen was niet warm meer en de bezorger was bijna een half uur te laat

Harry
19 februari 2024

Het eten was erg lekker en de bezorging was op de minuut nauwkeurig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rein Vos
14 februari 2024

gewoon heerlijk eten. en nette bezorgers top.

Hester Timmerman
12 februari 2024

Het was heerlijk! Bezorging ook super! De biefstukpuntjes onze nieuwe favoriet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jaimy
4 februari 2024

Heerlijk gegeten, super snel ook en de bezorging was weer heel vriendelijk!

Cor
28 januari 2024

Spareribs waren niet zo fijn als vorige keren, patat was lauw. Een tip, de side salade niet bij het warme eten in de box zetten,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edward ten cate
21 januari 2024

Was weer heerlijk 👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joan
15 januari 2024
Sjaniene
8 januari 2024

Lekker eten. Was ook optijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hennie van den Berg
1 januari 2024

Was lekker eten

Marco
30 december 2023
Danielle
29 december 2023

Top zoals altijd!

Van dijk
23 december 2023

Wij hebben heerlijk van genoten

Jaimy
14 december 2023

Heerlijk eten en nette bezorgers!

Gait Palland
5 december 2023

Perfect zoals altijd

D
2 december 2023
Hannink
24 november 2023
de velde harsenhorst
22 november 2023

heerlijk eten

Aarten
21 november 2023

De zorg voor de bestelling, dat kan beter, om 14.00 besteld om op 18.15 te bezorgen , 18.45 werd er bezorgen zalm carpatsio was weinig en veelste duur

Jesse
18 november 2023

Goed eten. Maar het gebeurd vrij wel elke bestelling dat er iets vergeten word jammer.

Herman Wessels
16 november 2023

Eten is best goed prijs is veel te hoog.

Marianne
12 november 2023
John Goosen
12 november 2023
Gerda Sellis
11 november 2023

Eten top bezorging mooi optijd. Omdat ik voor meerdere mensen moest bestellen had ik van te voren gekeken wat ik moest bestellen en wat de prijzen waren. Wat mij opviel dat de prijzen van de menu kaart niet over een komt met de prijzen van de bestellijst ik was bijna 20 euro duurder uit dan ik had berekend. Dat was een tegenvaller

Tennekes
4 november 2023

Het was heerlijk en lekker warm

Hester
1 november 2023

Wederom super lekker!!

Patrick Zieleman
30 oktober 2023

Vlees was helaas koud. Wellicht is warmer/ beter verpakken voor bezorging Ijsselmuiden beter. Vriendelijke bezorger 👍🏻

Elly
23 oktober 2023

Wederom weer lekker gegeten. Vlees is mals en goed van smaak.

Mulder
16 oktober 2023
Diana Dokter
9 oktober 2023

Persoonlijk vind ik de plastic toeslag belachelijk . Als je voor bijna € 80,00 besteld kan je ook zeggen ‘val niet over die paar centen’ maar het gaat om het idee. Wil je dan milieu vriendelijk zijn; stop het in een papieren zak!

Hester
9 oktober 2023

Het was weer een heerlijke maaltijd! De XXL burger is echt een joekel ;-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wilma Last
25 september 2023

Het eten was heerlijk en alles was goed warm, en de bezorging was binnen de tijd dus super tevreden 👍👍

Holtland
24 september 2023

Was erg lekker en smaakvol

Hester
7 september 2023

De spareribs: heerlijk, de salade en de champignons: heerlijk. Bezorger ook super vriendelijk. ❤️

Coor
21 augustus 2023

Vriendelijke bezorger, prima op tijd. Het eten zelf (mixed grill speciaal) viel dit keer echt erg tegen. Kleine stukjes vlees, magere spareribs en slappe, lauwe frieten. Jammer!!!

Last
20 augustus 2023

Weer meer dan genoeg en erg lekker! Ook nog eens een snelle bezorging. Bedankt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aarten
14 augustus 2023

Zo slecht als deze keer nooit eerder meegemaakt, champignons heel weinig patat amper gaar vet en slap als een vaardoek, het vlees was goed als altijd maar veel minder dan normaal net als de bijbehorende saus

Van der Bend
10 augustus 2023
Nellie-Anne
9 augustus 2023

Het eten was koud toen het bezorgd werd

Nando
9 augustus 2023

Eten was echt super bezorging was mooi optijd en smaak was als gewoonlijk 1000%

Mariska
3 augustus 2023

Bestelling was op tijd, hoeveelheid perfect en de smaak is top. Heerlijk gegeten. Echt een aanrader!!!

B Post
20 juli 2023

Het eten was erg lekker en genoeg voor iedereen. Volgende keer weer! Een aanrader!

G.Heideveld
12 juli 2023

Het smaakte voortreffelijk!😋

Stefan
11 juli 2023

Gewoon top!

Bruinsma
7 juli 2023

Alles kwam warm en goed aan. Het eten is net als in het restaurant is van goede kwaliteit.

Van Dooren
6 juli 2023

Altijd erg lekker. Verpakking van de mixed gril lekt vaak wel, maar met de plastic tas eromheen maakt het eigenlijk ook helemaal niet uit.

Dirk Jan van Loo
4 juli 2023

Heerlijke spareribs gegeten, de bestelling was keurig op tijd. Een aanrader.

M
3 juli 2023

De bezorging was bijzonder snel terwijl ik niet eens zo dichtbij Thoms woon, maar dat deed absoluut niet af aan het eten, het was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van der Bend
2 juli 2023

Heerlijk eten en royaal voor de afgesproken tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kirsten
29 juni 2023

Het was weer heel lekker! Alleen was het burger broodje pikzwart aan 1 zijde.. Heb dus wat brood eraf moeten pulken, omdat het anders teveel naar verbrand smaakte.. Dit was bij beide onze burgers zo.

ninah
20 juni 2023
Rook
13 juni 2023

De sla was helemaal bruin. Zo zonde om dit mee te geven. Jullie hadden het dan nog beter weg kunnen laten.

J. de Lange
11 juni 2023
Vincent
4 juni 2023

Zoals altijd heerlijk en goed warm eten, het was er sneller dan verwacht. Flinke porties altijd, krijgt echt waar voor je geld. Hoge kwaliteit eten. ❤️

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michael
4 juni 2023
Leroy
1 juni 2023

altijd heerlijk eten hier zeer veel besteld en altijd topkwaliteit, Eten word wel steeds minder (lijkt het?) Bezorging is altijd snel en alles ligt nog netjes in de tas. Er zijn Geen tandenstokers, pepermuntjes, mayonaise en minder vlees. Bij de order die we nu hebben besteld zat wel alles onder het vocht dat is nog niet eerder gebeurt alles in huis zat er ook onder vloerkleed, bank en mijn broek. Kan gebeuren.

Hester Timmerman
29 mei 2023

Het eten was super lekker! Bezorging ook heel goed. Een aandachtspuntje is de verpakking van het eten. Alle "sappen" waren uit de bakjes in de plastic zak dus het was een beetje een bende met uitpakken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maarten Ariaans
23 mei 2023

Wat een verademing tussen alle bezorgdiensten met prima maar niet echt lekker eten.... Echt goede kwaliteit.

Inge
21 mei 2023
Wim
15 mei 2023

Nog nooit zo’n slechte T-bone steak gegeten. Vrij prijzig voor wat je krijgt. De mixed grill smaakte goed. De hele bestelling was al aardig afgekoeld en zeker niet warm. Voor ons een slechte eerste ervaring.

Gaby Holtland
15 mei 2023
Sonja
5 mei 2023

Pasta's besteld maar echt totaal geen smaak en waterig. Gebeld en nieuwe pasta's gekregen, wat top is! Alleen tot onze verbazing hadden ze exact dezelfde (smaak).. Helaas gaat de kwaliteit echt achteruit, het lijkt alsof op sommige dagen er een andere kok staat? Als je dan 32 euro betaald voor 2 pasta's verwacht je toch wel echt dat ze smaak hebben.

Marianne Hulsman-ten Have
1 mei 2023

Werd voor de doorgegeven tijd al geleverd. En eten was warm en zoals altijd weer lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sonja
29 april 2023

Bezorging was erg snel dit keer. Maar de pasta was nog niet helemaal gaar, veel te weinig spinazie bijna niets en echt te duur voor de portie die je krijgt. Het is dat mijn vriendin altijd pasta wilt eten maar wat je ervoor betaald is het echt niet waard.. Let alsjeblieft op de porties die jullie maken!

Erik Siebelink
27 april 2023
Heleen
26 april 2023

Weer heerlijke spareribs gegeten, grote porties!

G.Heideveld
22 april 2023

De patat was deze keer niet goed doorbakken. Jammer.